träning på morgonen = underbart!

Hemma från gymmet. Åh va skönt det var att träna. Gjorde allt som jag ville i mitt egna tempo och blev förvånad av hur mycket jag kan peppa mig själv genom mina tankar. Stog på crossen i 20 min, sen tränade jag benen och magen, sen cross igen som nedvärmning i 5 min sen strech och övningar för min skada i 20 min. Mamma och jag åkte hem tillsammans i bilen för hennes träning slutade när jag var klar. PERFEKT! :D

på tal som ingenting: har ni hört om mannen som fått tillbaka sin syn efter 17 år? Sedan 1992 har han varit blind men fick tillbaka sin syn igen i torsdags. Han förlorade synen för att han varit i kontakt med farliga kemikalier på jobbet, därför fått brännskador som skadade hans syn. Han fick nu en ny hornhinna och kan därför se! shit va tekniken går framåt i världen :)


Han själv till vänster och hans fru till höger
"jag sa: Jag var 35 år förra gången
du såg mig och nu är jag 52 år"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0