tröööööökigt

lista: here vi go!
(HAHAHA! Måns kommer ut ur badrummet med en t-shirt täckandes över sin privata part och ler gulligt! han är skön han!)

random:
Har du ett par blåa string? - nej
Vem var den senaste du pussade? - Måns
Har du några piercingar? - inte en jävel
Gillar du nån nu ? - mina nya chinos :D:D:D sen är jag kär i min mobil också
Vad gjorde du inatt ? - skrev brevet till måns
Och i förrgår natt ? - försökte somna men det gick inte så jävla bra
Vad gör du innan du ska sova ? - kollar på tv i sängen
Kan du prata med din mamma om allt ? - verkligen inte
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - ja, först för pappas fru :)
Har du varit gravid ? - nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - nope
Choklad eller glass ? - glass i feeeeeta lass
Push-up eller T-shirtbh ? - inget.
Stövlar eller gymnastikskor ? - stövlar som när det regnar eller liksom, boots?
Kjol/klänning eller jeans ? - jeans foreeever!
Hemstad/ort? Stockholm, Fruängen fram tills förra året.. lite södermalm också
hårfärg - alldeles för ljusbrunt! dags att färga mörkare snart :)

kärlek

1. Har du nånsin varit kär? - 1 gång
2.Tror du på kärlek? - ja
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? - han var otrogen
4 . Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? -mm 
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - japp... Victor i sjuan! (där kom det! XD)
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - inte vad jag vet
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - inte speciellt
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - hemlig? då vet jag ju inte?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? -  utan tvekan!

this or that
1. Kärlek eller pengar ? - kärlek
2. Vin eller öl ? - inget, men om jag måste välja: vin
3. Dag eller natt ? - BÅDA!
4. One night stand eller förhållande ? - just nu, det förstnämnda
5. Tv eller internet ? - internet, då kan man ladda ner allt! :D
6. Pepsi eller cola ? - cola, men jag dricker inte läsk...
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - romantisk hemmakväll, jag dricker inte
8. Färgfoto eller svartvita ? - beror på... men mest svartvit :)
9. Telefonkontakt eller face to face ? - beror också på, vilket tillfälle liksom
10. Bilddagboken eller myspace ? - bilddagboken

Har du någonsin..
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - har aldrig behövt :)
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? - jepps...
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - ohyes, tyvärr
4. Har du hoppat bungy jump ? - nej, men bröderna har! SKA FAN GÖRAT
5. Har du nånsin gjort slut ? - ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - haha, nej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? - haha, ja (sadist-ebba)
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - haha nejs
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - någon gång varje vecka sådär va...

10 snabba
1. Saknar du någon just nu ? - ojojoj, alldeles för många!
2. Är du glad ? - ja, fick nyss reda på att jag ska till Undersvik i sommar! garanterat
3. Är du fundersam ? - lite i alla fall
4. Är du uttråkad ? - just nu? nej mest överlycklig :D:D:D
5. Är du tysk ? - inte vad jag vet
7. Är du !italienare ? - nej
8. Är du fransk ? - nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - nope, aldrig varit heller
10. Gillar du någon just nu ? - som sagt, min mobil! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0