bajstråkigt

Hej :) Jag har lunch! Hade ingen gehörs och musiklära idag innan lunchen, jätteskönt för jag var så hiiiiimla hungrig! Fläskkarré och potatisklyftor med svampsås åt jag idag, mumma! Har liksom lunch nu, har precis repat lite med Hilda i musik2an. Hon och Natalie i min klass ska köra mig när vi har konsert den 27 november, plus att sebbe i klassen ska spela bas och min sånglärare kör piano. Asnice!

VILL TILL UPPSALA NUUU!!! Min brorsa är där för tillfället, han hade tydligen tid hos akademiska, stackarn! Det är något fel med hans vänstra öra och han har redan varit på sjukhuset tre gånger här hemma... Får ont i hjärtat </3
Jag har verkligen ingenting viktigt att säga idag känner jag!
ska ha en fantastisk kväll/natt med brudarna, WIIIE!!!

TILL JON SJÖBERG:
Jag lyssnar på Unicorn Kid, UNDERBART! tänker på dig galning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0