grovhångel - nej tack!

Nu har jag ett ämne jag vill ta upp och sprida mina åsikter om:
människor som grovhånglar offentligt!

När jag satt på bussen på väg hem idag så satt det ett par faramför mig som verkligen GROVhånglade. Och det var ju inte bara jag som la märke till det heller, utan folk vände sig om.

Det är så ofräsht tycker jag. Nu träder jag fram som värste "I'm single, and I'm proud of it"-typen men det är inte det som är meningen. Jag vill bara påpeka att jag tycker att det är respektlöst att grovhångla offentligt.

Självklart ska man få kyssas och pussas och mysa, men ja, ni förstår nog vad jag menar. Jag menar att de som grovhånglar, kan spara grovhånglet tills dom är hemma, punkt slut.

Jag antar att jag inte är den enda som tycker såhär?
Men det finns ju inget att göra åt det heller, för den delen. Jag känner inte riktigt för att be folk sluta hålla på, dom kanske gillar det, så jag får väl lida på min egna bekostnad, helt enkelt.


så äcklig bild :D hahah

Kommentarer
Postat av: n.

Fast, på ett sätt så tycker jag det är okej, för man behöver ju faktiskt inte kolla. Tycker inte heller det är så nice vid första anblick, men sen vänder jag mig ju bara och kollar inte.

2009-11-30 @ 21:10:32
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: sara

jag håller med dig i alla fall :)

2009-12-01 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0