håltimmeeeeee

HEEEEJSAN!!!!! Jag kunde inte somna i natt, var ju så himla utvilad. Låg och lyssnade på Left right left, en av Coldplays skivor, man fick den GRATIS efter konserten i augusti, hihih.... Somnade kanske vid 3-tiden eller något sånt. Gick upp vid 7 i morse, hoppa in i duschen, eller nej, jag gick in i duschen, osvosvosv...
Har precis haft ljudteknik i alla fall. Vår uppgift just nu är att skriva en låt till en reklam. Varan man ska göra reklamlåten till får man välja själv. Min vara är ett stenplektrum! Ascoolt blire i alla fall, höhö.
Nu har jag håltimme, Jenbert med (vi är 3 i klassen som har det just nu -.-) så vi ska väl hitta på något som vanligt! (egentligen hatar jag henne, men det förstår inte hon) PUSS
hehehehehehe
hejsvej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0