hejbajs

blogg.se var så himla segt igår att jag inte kunde blogga när jag kommit hem! Har haft det jättemysigt hos mormor i alla fall. När jag kom hem var jag ensam hemma, hela kvällen och natten och morgonen... jätteskönt, lyssnade på hög musik och gick runt och sjöng fram till typ kl halv 2 i natt eller något. Insåg då att det var dags att sova, har ju för tusan skola OCH jobb idag.

Måste även säga att när jag kopplade in min iphone i datorn skulle den synkroniseras, så ALLA bilder från undersvik försvann... Och det var inte några bilder heller. Blev jätteledsen :( Sixten som skulle få en av bilderna och ha som profilbild, förlåt Sixten :)

Nu ska jag mobba martin
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0