hos storasyster

Hej på er :) Jag är hemma hos min storasyster Nini i Bagarmossen. Vi har varit här i sisådär 1 timme nu. Bara pratat en massa om killar och hennes jobb och sånt hit och dit och det är så underbart! Älskar att ha en (fast faktiskt två ju) syster (systrar, haha)
Nu står hon i duschen och sjunger :) Hon sjunger också jättebra, just like me! När hon duschat ska vi se film, I taket lyser stjärnorna. Vi hyrde den i centrum förut, det ska bli jättemysigt. Sen får vi se hur länge vi är uppe, hon ska upp vid halv 7-7, jag ska upp typ 9, börjar ju inte först 10.50 så jag sticker väl vid 10.
Idag var skoldagen låååång.. Hatar onsdagseftermiddagar, tre teoriämnen på rad, man svimmar nästan. Först engelska, sen svenska sen samhäll... Somnade under samhällen, fast bara de sista 5 min. Vi såg en dokumentär om Berlinmuren och jag var inte speciellt intresserad :P Sen åkte jag till huddinge, sen hit!
Nu ska jag kolla facebook och bilddagboken, vi hörs i morgon
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0