"I just can't stop loving you"

okej. jag måste bara säga att jag har konsert i morgon. och jag börjar bli nervös nu. tonartshöjningen är så galen, är fasen rädd för att min röst ska spricka. det har aldrig någonsin hänt att min röst spruckit, men tänk om, mot alla odds, att det sker i morgon?

måste lyssna på pappa: mental träning. se mig själv, stå där och köra låten som en jävla singning God och se att jag klarar det alldeles utmärkt, trots att den är så hög i tonarten. jag vet att jag klarar det, har ju för fasen sjungit den hundra gånger utan problem! jag är grym på att sjunga, goooosh! what's the problem? nothing. jag lever för det här, musiken, sången... it's my life. I LOVE IT!

god natt, nervösa ebba
och god natt, kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0