lite småbabbeeeeel

god morgon :) eller, god dag kanske? Vaknade vid halv 12, gjorde frukost och la mig i sängen och läste ut min engelskabok. Kunde inte hålla mig ifrån Om jag kunde drömma igår så jag började läsa på den ändå :) Tog mig sisådär 30 min att läsa ut engelskaboken i morse. Låg och grät för mig själv i slutet, så himla sorgligt och vackert slut! LÄS DEN, om ni inte har ganska svårt för engelska vill säga. Ganska många svåra ord må jag säga, men jag förstod i stort sett allt (måste faktiskt få skryta lite, jag älskar att jag är bra på engelska :P, hah)

Nu sitter jag och chattar med min lilsis maja (som jag la upp bilder på häromdagen, från 1996 och 2008, eller hur det nu var) och berättar vad hon ska göra på dansprovet när hon söker min skola! Förstår ni? min maja vill börja på steg! blev aslycklig när hon sa det, hon gör heeeelt rätt :D

Idag ska jag storstäda rummet, byta lakan osvosv
kommer sova gott inatt!

hörs senare :) ciao


Såhär ser bokomslaget ut!
ser jättetråkig ut, jag trodde den skulle vara askass, men icke :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0