studion

hej på er! galet mycket hej för jag bloggade ju inte igår, ajabaja! Var ganska upptagen igår assååå.. Åkte till skärholmen och shoppade med sara. Blev ett par nya dojor, nya trosor och en FÖR LITEN bh... Så om någon har 70B så kontakta mig så kan ni typ få/köpa den (om ni köper så får ni den självklart för billigare pris) Den är svart och jättefin :D Hur som helst, sen drog vi hem till mig och åt middag, låg i sängen och såg film och bets. Hon bet mig jättehårt i mitt vänstra pekfinger, började fan nästan böla!
nu kan jag inte blogga mer dock! Sitter i studion med jenbert och gör lite musik alltså :) Vi har håltimme så det är ju fett soft, har precis haft ljudteknik i 1 timme... lunch kvart i 1, blir ju soft!

HÖRS SEN DÅRA! hejsvej leverpastej
(btw, kommer bilder på grejerna, PUSS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0