frunken jao!

hello! Åh vilken underbar dag! :D:D
Skolan var soft, sådär lugnt och skönt. Martin försökte hjälpa mig med iphonen, gick ju inte så jävla bra, nu när jag försöker fixa allt på itunes blev jag tvungen att ringa honom för att få hjälp (a) Gullig som han är så hjälper han mig också, nuttenutte!

Sara var i skolan sista lektionen i alla fall, det var ju nice. Låtskriveri, jag och Jenny lirade bara en massa gamla låtar (a) Sen stack jag och sara hem till pappa efter skolan, gick och handlade mat och lagade värsta goda middagen! Alla blev mätta och belåtna.
Sen stack vi över till Lina, jag hämtade mina tights, hängde lite med dom (lina och ina) ett tag sen stack jag och sara hem till henne. Nu har vi varit här sen typ 21, ska lägga mig bredvid henne i sängen nu hade jag tänkt.

i morgon börjar jubileumsdagarna på skolan = tisdag teater, onsdag dans och torsdag musik! SÅ SOFT VECKA! Har teaterlektion i 2 timmar i morgon sen slutar jag *yey*

vi hörs i morgon då! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0