helg!

äntligen helg. äntligen äntligen äääntligen! fast ändå inte, för visst trivs jag i skolan. Men den här helgen kommer bli bra, det vet jag, för i morgon fyller lina 16 år! alla vi tjejer (jag, lina, greta, ina, frida och matilda) ska först äta en mysig tjejmiddag och sen vet jag inte riktigt. Vi får se vart vinden för oss.

Idag ska jag bara vara hemma, har inte varit det på sisådär 3 dyng typ. Jätteskönt att komma hem och bara packa upp väskan, galet mycket kläder i. Dessutom har vi fått skolkläderna nu också! Dom är svinnice faktiskt, kan ta en cambild och visa (tar bild nu) ... jaaa, såhär då:

tycker att själva "10 år" märket förstör jättemycket :(
men skön är den, byxorna också, fast dom ligger uppe på rummet, orkar inte hämta dom och ta bild på dom också. På luvan på tröjan så har jag texten "Newman", fast det kanske jag redan sagt?

och så ska ni få en bild på mitt hår:

superstylat på bilden, sådär ser det iiinte ut ofixat
fast det är inte klart än, ska bli kortare i nacken och lite sånt

nu ska jag äta! vi hörs senare :)
pusspuss

Kommentarer
Postat av: frida

Det är skit snyggt:D

2009-10-18 @ 15:22:24
URL: http://algerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0