home sweet home

Nu är jag hemma! Har haft en underbar dag :) Efter några timmar drog jag och emma till väsby för att möta jenbert. Jag behövde en vikingahjälm, och jenbert har nämligen en sån så jag fick låna den. Nu tror ni säkert att jag hittar på men det är sant! Berättar inte vad jag behöver den till, det får ni veta om någon vecka eller två ;)

Sen åkte vi i alla fall till Huddinge och väntade på våra bussar. Iskallt ute, men emma är så het att jag blev varm, hahaha! Ja så nu är jag hemma och måste packa! ÅKER JU TILL UNDERSVIK I MORGON!!! can't belive it, kommer ha det så hiiiimla skönt där uppe :) Jag bloggar sen när jag packat klart, kan ta bild på min fina packning så ni får se hur duktig jag varit, haha!

hörs sen då :D pusspuss

sen vill jag säga till jenbert: JAG ÄR STOLT :D


världens bästa emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0