mooorning

god morgon god morgon! hoppas ni sovit gott, det har jag.
jag är lite tidig den här morgonen, gick nämligen upp redan klockan sju för att duscha. Ska åka med bussen som går tjugo i, men jag åker nog med den som går halv. Därför kan jag inte skriva ett långt inlägg så det får bli såhär typ, och sen så hörs vi sedan. Kan i alla fall berätta att jag har ljudteknik nu på morgonen. Varannan vecka har vi teori och varannan har vi fri tid. Idag har vi fri tid, det innebär att vi får göra egna låtar i ett program som heter logic. Asroligt faktiskt!

nej nu ska jag rusa, men jag bjuder på en mysbild:

fick denna underbara morgonrock av pappa och loulou i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0