mot söder

jahaaaaaaaapp! nu sitter jag här vid datorn igen och bloggar lite. Lyssnar på underbar musik, nämligen Foo Fighters. Ska sticka hem till pappa om sisådär 45 min eller något sånt, ska ba kolla sl först :) såhär ser kommande resa ut för mig, gaaalet många byten, men whatever:


Ta buss 740 från Gustav Adolfsvägen mot Huddinge station.
Den går från Gustav Adolfsvägen 16:09 
och kommer till Hälsovägen ca 16:19.

Vid Flemingsberg byter du till pendeltåg 36 mot Märsta.
Det går från Flemingsberg 16:29 
och kommer till Stockholms södra 16:44.

Vid Södra station (på Rosenlundsgatan) byter du till blåbuss 4 mot Gullmarsplan.
Den går från Södra station (på Rosenlundsgatan) 16:52 
och kommer till Rosenlund ca 16:54.

Vid Rosenlund byter du till blåbuss 3 mot Karolinska sjukhuset.
Den går från Rosenlund ca 17:01.
Du är framme vid Gotlandsgatan ca 17:07.

Restid 58 minuter.

Trevlig resa!


så ja, jag sticker om sisådär 50 min tydligen :)
innan dess ska jag ta på mig ett par strumpor och äta middag
nu ska jag kolla facebook lite!

skriver när jag är hos pappa.. fast kanske inte, får ju min iphone idag
YEEEEEEEEEEEEEEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0