nattdags?

Alltså nu så typ har jag och jenbert varit uppe lite fööör länge! Vi har bara suttit och chillat vid datorerna och typ lirat lite låtar och bara sånt. Vi ska upp kl 10, sen åker vi iväg mot söder och tränar kickboxning. Hade tänkt börja, oooom mitt ben inte ger vika. Ebba och killsporter går ihop! rugby <3<3<3<3<3 hahaha nej va töntigt med sånna hjärtan, fy! jaaaarå!

Nu ska vi sova! Jenbert är och borstar tänderna, jag ligger i hennes säng och typ håller på att somna! Ska bli skönt att ba så slumra till och däcka totalt :F

Vi hörs i morgon! Hinner inte blogga innan träningen

HAHAHA nu kommer jenbert in, jätteoseriös, öppnar dörren och ba: ebba, har du somnat? så ba: jag ska bara smyga in här *går på tå* jag ska inte väcka dig! Så kollar hon på mig när hon står bredvid och småplockar, ni vet som man kollar mot en människa som sover som man är orolig att man ska väcka så ba gör hon så att det hon plockar med låter jättemycket, som för att "råka" "väcka" mig! Hon är så galet rolig, typ garvar ihjäl mig jämt!

GONATT!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0