småtjat (och alex, läs längst ner)

Förlåt att jag inte skrev igår! Hade inte tid i skolan för det var ju musikens dag (YEY!) sen efter skolan åkte jag hem till Martin, kände inte direkt för att blogga när jag var där :P
Åkte i alla fall hem till pappa efter Martin. Nini var också där! Så himla mysigt :) Vi åt middag och tog det lugnt.

Nu är jag i skolan. AAAAAlldeles för tidigt, kom hit för typ 10 min sen ;o Spelar ingen roll, hade ändå inget att göra hos pappa. Börjar halv 9 i alla fall, har låtskriveri. Jag och Jenbert har lunchkonsert idag! Är tack och lov inte nervös än men det kommer. Jag uppträdde igår också, på öppen scen inför i stort sett hela skolan. Jag brukar inte bli så himla nervös men igår var jag typ nära på att spricka, haha! Men det är kul :D

Nej nu ska jag gå ner till musikytan och kolla vilka som kommit.
Lovar att höra av mig senare!

Och till Alex: Jag vet att Andy Mckee inte är en av dom bästa i världen, det gör jag. Och jag vet att du är mycket bättre på musik än mig (så klart) så du behöver inte vara sådär megaseriös hela tiden, okej? :) Och nej, jag är inte sur, jag är bara en dryg styvsyrra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0