the movie

galet mycket hej på er allesammans! nu har jag varit hemma ganska länge faktiskt. Kom hem och satte på mig myskläder direkt, usch så mycket det regnar ute, blev ju iskall! Ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt, vårat vatten kommer nämligen vara avstängt från kl 07.00 i morgon och framåt under dagen, iiiilla! jag som älskar att duscha på morgonen, fasen då :( (ska ju gå upp efter sju, palla gå upp tidigare bara för att duscha)

vi hörs i morgon alltså!
hoppas ni haft en härlig helg btw!
puss och kram


gammal bild, sommar 2008. mitt gamla guldarmband :(
shit vad jag saknar det, det jag har nu är mycket tunnare... blää
(ger mig själv ett minus som har bh med band till en tubklänning -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0