the reader

Filmen var ju helt underbar! Ni som inte sett den måste se den. Tänker därför inte avslöja så mycket då dom som faktiskt inte sett det inte borde få allt förstört.
Jag har snackat med lina. Ska vara hos henne vid halv 6. Ska verkligen bli en toppenkväll! Frida ska dock sticka redan vid 10, hon ska vara barnvakt åt sin systers barn. Väldigt tråkigt :( menmen, resten stannar ju.
Jag har faktiskt inte så jättemycket att säga för tillfället, pappa är uppe på vinden och håller på med en massa kartonger och grejer hit och dit, duktig kan! Kanske ska laga ihop något litet till oss, det skulle nog inte skada. Ja, så blir det allt, nu ska jag se vad vi har i köket.
Vi hörs senare innan jag går till Lina (härligt att jag kan gå till henne, tar bara en kvart till medis faktiskt) kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0