UNDERSVIK!!!!!

HEEEEEEEEEEEJ :D:D:D:D:D JAG ÄR GLAAAD :D Jag är i Undersvik och det är inte niiii! *lalalalalal* (retas enormt mycket just nu!) Ni måste vara avis, hehehehe. Det är hur underbart som helst här uppe, preciiiis som vanligt :) Har typ ingenting att göra än först alla andra kommer vid kl 2, det är chill. Har faktiskt damsugit en massa, var 80 ungar här på gården igår, gissa om det var grus öööverallt? haha, men det var bara härligt att få hjälpa till :D

AAAH! JAG ÄR I UNDERSVIK! :D Det är bäst här alltså
Johannes, som var min ledare när jag konfirmerades, är ledare nu också :) Har inte träffat honom sen vi hade återträff för över 1 år sen så när vi sågs igår så blev det en lång mysig kram :D Sen är det ju alla andra som är här också, åååh :D

Märks det att jag är på gott humör eller? :D:D:D:D:D

Nu ska jag kolla fb, bdb och lite sånt! Skriver senare tyyyyyp
CIAAAAOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0