upplands väääääääsby

GALET MYCKET HEJ! Jag är hemma hos Jenbert i Väsby. Vi hade ju lunchkonsert idag, gick åt skogen, sjöng fel och hon spelade fel och en massa, men sånt händer. Första pannkakan blir alltid dålig som man brukar säga :) Blev meganervös innan också, sådär töntigt nervös, brukar verkligen inte bli så för min del men jag triggade mig själv i guess.

Nu är vi hos henne i alla fall! Vi har kollat på en asdålig film. Vi kunde inte välja när vi stod i videobutiken så jag drog fingret längs filmerna vid thrillerfilmerna och så sa Jenbert stopp och så tog vi den fingret hamnade på. Någon med Colin Farell, den var bara allmänt dålig. Vet inte ens vad den heter, vi ba tog den och betala, haha!
GÖR INTE DET, råder jag er!

Nu ska vi snart se Twilight tyyyyyyp! Ba sådär för att vi satt i korridoren idag så spelade en tjej "Bellas Lullaby" (på piano, obviously)... typ den bästa låten ur filmen, så vi blev sugna på att se den!

TJOFADDERITTANHEJ! .... eh fel? HEJDÅ
(förlåt för att det inte kommer några bilder,
lovar er att jag fixar så fort det går!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0