världens bääääästa

HEJJJJJJJJJJJJSAN! jag är hemma hos Linapinafinadinaminatinapina..... osv... Vi har ätit middag, varit en sväng i tvättstugan, handlat choklad och kollat tv. I morgon börjar jag kvart i 1 fast vid halv 12 ska jag möta jenbert i stan, vi ska nämligen ställa oss och lira lite för folket, tjäna lite cash sådär :) Ska bli jätteroligt, första gången jag gör det.

Hur som helst, nu ligger jag här i linas säng med henne, kollar desperata hemmafruar och busar med henne. Låter som att vi är kära, ibland tror jag nästan att vi är det, HAHA! Nej men seriöst, det är så kul för vi retar varandra hela tiden, hon är mig kär alltså....... NEJNI, nu ska jag kittla henne
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0