dagen i all sin ära!

DÅÅÅÅ var skoldagen slut! Har haft en sjukt värd dag faktiskt. Först matte i 1½ timme, fast det sög, men ändå, sen klassråd där vi bestämde att vad vi ska klä ut oss till på spexet, och JA, det blir en överraskning! det kommer äga :D Sen hade vi samhällskunskap, åååh vad jag älskar det! Vi snackar om ideologier, asroligt. Sen hade vi lunch och sen hade jag inså (instrumental sång, bara jag och lärare, som sångpedadogik) och det gick helt okej faktsikt. Hon tjatar på mig att jag måste sluta kritisera mig själv för mkt, och ja, jag håller väl med henne, men det är svårt!

Nu väntar jag på att klockan ska bli tjugo över två, då ska jag gå till liljeholmen och åka till huddinge centrum där jag ska möta pappa. Vi ska på ett möte, sen åker vi hem och där är då syster och styvmor! toppen (y)

Bloggar nog inget mer idag, om jag inte får tillfälle!
så ja, vi hörs i morgon dåra. pussssssar

OOOOH en sak till:
jag har precis fått reda på mer information som lägret alla vi ettor ska åka på nästa torsdag! Alla ska mötas i t-centralen 06.50, men i och med att vi sedan ska ta pendeln mot södertälje så får jag hoppa på i huddinge :F så sjukt soft, så jag hoppar på pendeln 07.27 helt exakt!  Venne vart vi ska, till någon ö nångonstans, mysigt kommer det bli. Dock blir det bara för en natt, torsdag till fredag, men fett värt ändå!

nu så: HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0