heeeelg, ja så underbart!

hej sötnosar! Nu har jag kommit hem, ätit lite yoghurt och dessutom tagit bilder på hur jag ser ut idag! Då blir ni allt nöjda va? Skoldagen var både super och botten. Gemun var jag mest sur på, hade lågt blodsocker och var fett sur, sen åt jag en macka och då blev jag hyper... Kören sög, tycker verkligen att den är tråkig. Gick ut en sisådär tre gånger med "ska gå på toa" som ursäkt typ, och en gång var det faktiskt sant!

Ikväll skulle jag följt med tjejerna ut men jag orkar faktiskt inte. Ska ju ut och cykla mtb med pappa i skogen i morgon, känner för att vara utvilad då. Vem vet hur mycket jag kommer skadas då? Minns ni förra gången? Ni vet när jag föll framåt och landade på hakan mot en stor rot? Får se hur det blir i morgon :D kul är det i alla fall!

Bilder vare va?

Svart kavaj - Kappahl 499:-
beige tunika (?) - Köpt i Riga
svart linne - Gina 129:-
Jeans - H&M, köpta för aslänge sen, minns ej pris
Skor - Minns ej butik - 299:-
Väska - Mormors gamla som hon hade när hon var ung! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0