hemma hos babe

Hej sötnosar! Idag är jag stolt över mig själv. Efter skolan stannade jag kvar och rensade mitt skåp, efter det kom Ina och hon hjälpte mig att plugga samhällskunskap i ca 1½ timme. Hon går natur och är asbra på att plugga så när hon hjälper mig får jag verkligen saker gjorda. JÄTTEBRA! tack hun :D

Efter att vi pluggat så drog vi med Martin till Mcdonald's, köpte cheesburgare och sen drog vi till Slussen. Där sa vi hejdå till Martin och så gick vi till monki och Ina köpte en jacka. Nu är vi hemma hos henne, hennes pappa (som är grek och kock) stod som vanligt i köket och gjorde mat. Pasta carbonara (haha hej stavningen?) så jag ser verkligen fram emot middagen!

EN SAK TILL BARA:
pappa mailade mig om jobb. Ett litet extraknäck på hans vårdcentral i Gustavsberg. Dessutom ska Ina också kanske jobba då så vi jobbar tillsammans. Vi ska dela upp informationsblad och lite annat till folk som kommer för att vaccinera sig mot svininfluensan. Dessutom får vi sprutor på samma gång. OCH PENGAR! Gissa om det ska bli nice om vi får jobbet?

hörs senare om inte annat
kyss kyss morgondysch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0