hemma... i huddinge? ;o

jarå! skulle tydligen INTE till pappa idag. Han hade sagt "men inte på tisdag, i morgon alltså" i telefon men det hackade så förjävligt så jag hade hört "på tisdag, i morgon alltså" hhehehe, vilket missförstånd! Åkte därför hem hit efter mötet och satte på Titanic! fyfan, har sett den runt 20-25 ggr nu och har ALDRIG gråtit utan att se den. Otroligt nice film!

Ikväll börjar Idol! Tyck synd om mig som köade i flera timmar men kom sedan fram och så sa dom "den här delen av kön får inte sjunga för juryn (FEJKjuryn) idag. Kom tillbaka i morgon" .... och nej, jag orkade inte komma tillbaka dagen efter för att köa och sjunga så jag lät bli :G inget Idol för mig alltså! menmen, så blev det för några av dom som vi kommer se på tv idag! åååh vad jag älskar auditionsavsnitten (ja, för sen när det blir delfinaler så slutar jag kolla!)

HEJDÅ DATORN! HEJ TV'N
massa pussar och vi hörs i morgon!


VILL HA TILLBAKA GAMLA JURYN!

Kommentarer
Postat av: sara

din svenska i detta inlägg (y) :D

idol-jon<3

2009-09-09 @ 19:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0