I UPPSALA!!!!

heeeeeeeeeeeeejsan :D Jag är så glad som en människa kan bli. Typ totalt tillfredställd. Det är jag, hanna kanon, hanna danfors, lisa, klara, thyra och frida tofft här, hemma hos lisa. Eric var här också men han drog för ett tag sedan. Vi har lagat middag ihop, wok med nudlar och stekt kyckling, sedan marängswitz (hahahaha stavning?) till efterrätt. Efter det såg vi Fight Club. Första gången jag såg den, GALET bra film.

Det är så sjukt underbart att träffa alla. Vi har inte varit samlade alla vi sedan Nytta och nöje i somras, minns ni det? Det var liksom i början av juli ;o Vi bestämde då att vi tjejer ska ses och ha bring it on-marathon men så blev det inte så vi får ses snart igen och ha det helt enkelt!

Nu är vi alla i köket och fixar. Jag har faktiskt hjälpt till, sitter inte bara här som en oskyldig unge inte. Vi lyssnar på Lykke Li och njuter av varandras sällskap

nu ska jag kila! PEACE
(peace, love & undersvik... vilken glädje, vilka minnen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0