igår

HAHAH, vilken bortkastad tid. Santiago (en kille i musik2an) hoppade på min buss och vi åkte mot Rålis.... Vi åkte gaaanska mycket för långt, nämligen till slutstationen Karolinska institutet. Ganska skrattretande. Sen åkte vi tillbaka, för kort, och gick vilse vid Fridhemsplan. Till slut så kom vi i alla fall fram till Rålis och då var det ingen där. Vi satt och lyssna på musik i typ 30 min, gick runt lite, sen kom Viktor i min klass med några polare. Patrik, Santis kompis, skulle också komma men vi orkade inte vänta så vi drog. Allt detta under typ 3 timmar eller vad vi nu kom fram till. Vi tog fyran till Hornstull, jag åkte hem hit till Söder och han hem till sig. Hade ganska roligt trots allt ändå :P

Har inte så mycket mer att skriva!
Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0