lista igen :$

1. Pratar du fortf med personen du kysste första gången? HAHA
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? pizza
4. Den värsta komplimangen du fått? ingen aning
5. Har du varit med i en rättegång? nej tack och lov!
6. Är du polare med grannarna? ohja!
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? med pappa 2 veckor sen
9. Har du haft en stalker? inte vad jag minns
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Kristina, Staffan, Urban och har flera stycken nu i gymnasiet
11. Hur bra är din syn? suger, har linser jö ^^
12. Var är dina syskon just nu? ingen aning faktiskt
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? lång skit
14. Vem ringde dig senast? Snackar med Freddan nu, fast iofs ringde jag
15. Vilken tid gick du upp imorse? 06.25
16. Vad ska du göra i helgen? ingen aning :D
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Nej imorgon!"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? haha mig själv? daah
19. Vad finns i din bakficka? har inga bakfickor på mina pyamasbyxor...
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? jag sov
21. Vad är det första du gör på morgonen? går på toa
22. Vad ska du göra efter det här? sova snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0