matteprov! :|

God morgon i stugorna! Jag har precis haft matteprov och det gick åt skogen. Bra det iofs för det gör att jag får byta till en lättare grupp, tack och lov! Sitter och lyssnar på "sophia" av nerina pallot om och om igen, ska ju sjunga den på insån för första gången idag. Är ganska nervös faktiskt, men det går nog bra!

kl 11 har vi spexfoto! kommer äga :D Kollade nyss på när dans2an hade sitt, dom hade det mycket oorginella temat pyamas! Inte för att vårat tema är med orginellt...

Igår var jag för tusan på Ikea med pappa och Loulou. Det glömde jag bort att skriva. Det var kul de första tio min sen så sög det, haha.. Man tröttnar verkligen på Ikea! Jag fick ett par jättesöta skrikgula tofflor. Exakt min favoritfärg! Gick runt med dom hela morgonen i morse, myyyyspys!

Nu så känner jag mig färdigbloggad för tillfället!
vi hörs sen :) massa kramar till er söta läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0