mycket på en och samma gång nu!

Har inte blivit så mycket bloggande, tyvärr, men det ska bättras. Dock har jag förstört vårat tangentbord. Man måste trycka extra hårt på "å" och den där tangenten man måste trycka på för att göra frågetecken, eller om man vill att tangenterna ska bli storstilade utan att trycka på caps funkar inte, eller jo, den till vänster, den lilla, den funkar. Väldigt störande må jag säga!! jag skruvade nämligen isär tangentbordet för att göra rent det, sen fick jag inte igen det, så jag bad måns, han lagade det men så blev det lite skadat (a) dumt gjort, ja!

hur som helst, det var verkligen inte det jag tänkte skriva om. Jag tänkte faktiskt bara skriva god natt, för nu går jag och lägger mig i sängen. Tänkte se lite tv sådär.

eller förresten, vill bara säga en grej till: tack lina för igår! vi köpte lite godis och hade myskväll. Såg en jättebra film och hade tända ljus, otroligt härligt. Skönt med bra tjejvänner alltså!

i morgon ska jag träffa Sara, känns som evigheter sen
puss och kram, jag är glad, och lite förälskad tror jag faktiskt
detta är galet galet galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0