sjuuuuk

galet mycket hej på er alla! idag har jag:
  • sovit
  • duschat
  • bäddat i nya lakan i sängen
  • ätit kycklig
  • ätit godis
  • ätit kladdkaka
  • sett på tv

händelserik dag såhär långt! så är det när man är sjuk, inte sant? I morgon är det tänkt att jag ska träffa Martin men vi får se hur det blir med den saken. Känner mig som en mask som ålar runt i torr sand typ.

nu hade jag tänkt sitta här ett tag i alla fall, det är så himla tråkigt att vara sjuk säger jag bara! ville åka hem till pappa och loulou idag men det ville inte min kropp tydligen. jag lär blogga mer senare så tråkigt som jag har det. så ja, vi hörs senare älskade.


tummen ner för att vara sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0