@södeeer

hej hej galet mycket hej. Skolan var faktiskt bra idag. Jag och Martin bestämde att vi ska ses på söndag igen, Kajsa ska ockå med, och så hans kompisar jag skrev om förut. härligt. Sedan fick jag massage av philip som tack för att jag gjorde hans engelskauppgift igår, snubben går liksom tvåan, haha. Men skööönt vare. Lektionerna var sega. Gick inte på idrotten pga mitt jädra ben, lirade lite music med jenbert i stället, myyyycket roligare.

Nu är jag i alla fall hemma på söder. pappa och jag lagade god kycklig, potatissallad, stekta champinjoner(stavning?) i vitlök och lime - REKOMENDERAS - och sallad. Är verkligen mätt som en häst. Sötkatten Charlie gjorde oss sällskap. Åååh så mysig han är. Dock så tar min allergi över så jag kan inte kela med honom :(

Nu ska jag hjälpa pappa att vika tvätt.
Vi hörs senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0