tidig ;o

god morgon god morgon! kom precis till skolan! Går in i korridoren (som är väldigt lång) och inser att jag är själv i skolan. Förutom en som jobbar i receptionen. Alldeles skönt, vilken tystnad! När det är 180 elever som kutar runt, som dessutom går musik/dans/teater så är det alltid värsta ljudnivån. Tänkte gå och lägga mig i en soffa först, sen såg jag att det var alldeles mörkt inne i datasalen så jag gick hit.

Idag ska jag och min syster Nini sova hemma hos pappa och Loulou.
(Loulou är hennes mamma, och min styvmamma. De har funnits i mitt liv såpass länge - 9 år - att dom känns som min riktiga mamma/syster) Kommer bli jättemysigt! Vi ska laga middag och bara ha det trevligt. Hon är liksom 21 och har flyttat hemifrån så vi ses inte speciellt ofta! Ser verkligen fram emot kvällen :)

Nu orkar jag inte blogga mer för tillfället
vi hörs senare i stället! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0