till pappa, och till sara, framför allt

Sätt på "the Scientist" av Coldplay på spotify. Det är därifrån texten i headern (bilden där uppe) kommer ifrån. Den låten får mig att tänka på Sara, just därför valde jag just den texten.

"come up to meet you, tell you i'm sorry, you don't know how lovely you are. i had to find you, tell you i need you, tell you i set you apart. tell me your secrets and ask me your questions, oh lets go back to the start. running in cirkels, comin in tails, heads on a science apart. nobody said it was easy, it's such a shame for us to part. nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard.."

För ca 1,5 år sedan bråkade jag och sara, ett väldigt stort bråk som varade flera månader. Då lyssnade jag på den här låten mycket, den fick mig liksom att tänka på allt. Vi båda gjorde stora misstag då, och tack och lov har vi tagit lära av det där bråket. Tack vare de där månaderna är vi så starka som vi är idag, med varandra.

Sara, du är min andra halva. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till utan dig för du gör mig verkligen hel. Tack för att du står ut med mig för ibland är jag ett riktigt helvete! Jag älskar dig, det gör jag verkligen, från djupet av mitt hjärta. Jag kommer nog aldrig finna en bättre än vän, det har jag riktigt ärligt väldigt svårt att tro. Tack för allt! Jag står vid din sida i all evighet. DU ÄR BÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0