update

Dålig uppdatering, my bad. Sorry dudes! igår när jag varit med Martin, vilket var riktigt roligt (ska skriva mer om det) så drog jag hem till sara. Därför har jag inte skrivit något.

ja, Martin dåra! Om vi säger såhär: till och med HAN säger att jag börjar bli bättre på att åka skateboard, stolt blev jag! Nu kan jag faktiskt stå på den själv, ta fart och åka. Alltså, UTAN att någon håller i. Fast i nedförsbackarna får han hålla i mig så jag inte flyger åt helv*te, men det kommer. Först var vi ensamma i typ sisådär 1½ timme eller något sen drog vi till hans kompisar och dom skejtade lite hit och dit, och spelade fotboll. Jag tittade på med Dogge, som är hans kompis som iofs också skejtar. Sen drog vi och åt på McDonalds, mumsfillibabba! Det var länge sedan jag åt där, typ juni kanske.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Sara, jag älskar dig!
puss

Haha, nu vill jag bara säga att Amelie i musik3an är i skolan, fortfarande lite full sedan natten som varit. Hon har tydligen inte sovit ett dugg utan åkte direkt till skolan från efterfesten hon varit på. Helt galen... Jag skulle råda henne att åka hem och sova, men icke, hon ska vara i skolan! Haha, nu tog hon mina skor för hon ska handla frukost! måste sticka, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0