uuuuups

åååååh förlåt för dålig uppdatering! jag hade verkligen inte tid att blogga igår. Sov hos jenbert, åkte nämligen hem till henne från uppsala för hon bor ju i väsby! Vi "såg" eragon, men båda somnade typ dirr.
Igårkväll vart det lite party, fast no alkohol för min del ofc! (jag är så stolt över mig själv, wiiie) mammas kompis bjöd på tacos, vi var skitmånga. Mest vuxna men så var de grabbarna också, så att säga. Mammas kompis son och hans kompisar. Skittrevliga människor, alla är 22+, sååå sexiga, hehehehe....

och nu ska jag snart in till stan och träffa kajsa, sen senare vid 6-tiden ska jag träffa skejtarn martin. Kommer hem ikväll och bloggar då!
pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0