värdelöööst

För första gången på flera månader sitter jag och chattar för fullt med Theodor. Han är typ den roligaste pricken i världen (efter sara, sorry theo) Sitter och skrattar och njuter av hans humor. Venne varför jag säger det här riktigt, antar att det gör mig så glad att jag vill skriva om det? Han är en jävla grym vän (y)

Sitter och lyssnar på massa Leona Lewis, älskar hennes röst. Justeja, farfar, jag mailar låten där jag sjunger till dig! Fast inte idag, utan om några dagar, för jag ska spela in den igen, på onsdag tror jag, eller tisdag! Så du får den i veckan :D

Gud vilket värdelöst inlägg
jag vill ha glass men den åt jag och sara upp igår :(
får väl rota lite och hitta något annat gott!

skriver senare
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0