12 april IS THE DAY!

IDAG ÄR DET MIIIIN DAG!
senast det låg snö på marken på min födelsedag var 1998, jag fyllde fem och jag minns det faktiskt inte ens. Faktum är att det var min pappa som berättade det för mig för någon vecka sen!
Idag är året 2010, det är 12 år senare och jag fyller 17. Det finns fortfarande en liten mängd snö på marken, helt otroligt. Men nu ska jag ju inte prata om vädret utan om typ.. vad jag gör :)

Är i skolan, har svenska men vi gör inget särskilt så jag sitter i datasalen med jacob och han spelar något flippat spel på facebook och vi är typ helt inne i det! Svinroligt :D

Snart har jag samhällskunskap, sen musikproduktion och sedan slutar jag! Då ska jag träffa min käre vän Jon en snabbis, sen hem till en underbar middag, tårta och självklart min fina familj! Ska alltså ha en jättebra dag, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0