bästa dagen ever?

Då har man fått världens konstigaste start på dagen då!
Börjar med att jag går upp, har precis ställt fram frukosten då jag plötsligt var tvungen att springa och spy för att jag hade en sån fruktansvärd mensvärk. Har aldrig hänt förut, men någon gång måste vara den första...
Ringde mamma, som påminde mig om att jag skulle till tandläkaren nu på morgonen.. ååååååååååh underbart, det bästa jag vet... naaat -.- Så jag åkte till tandläkaren med otroligt magont och gjorde det som behövdes. Fick dock tänderna polerade och så berättade hon att mina tänder är så vita som dom kan bli så tandblekningen kan dra åt skogen :) Det var ju gött i alla fall (a)
Nu är jag hemma.. mamma sjukanmälde mig för dagen för jag mår så illa.. Ska precis sätta mig och se en film på datorn men tänkte att jag kunde skriva ett inlägg först. Vilken film ska det bli då? känner mig ganska sugen på något romantiskt.. eller mr & mrs smith.. Ja, så får det nog bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0