god natt folket

aaaaaah, hej på er!
här sitter jag och är kissnödig efter en stor kopp te. Jag som aldrig dricker te, tycker inte det är så gott... Men det blev en kopp ändå, och den var god för det var svartvinbär, det enda jag gillar typ <3
Funderar på att dra mig mot sängen snart faktiskt, men jag är inte tillräckligt trött, och då kommer jag bara ligga där och vrida och vända på mig... väldigt jobbigt. Satsar nog på en film inne i Måns rum i den underbart sköna soffan i stället... åhåhåhåh
I morgon börjar jag kvart i 11, väldigt skönt. Stiger upp vid åtta, tar en dusch och chillar mig mot skolan. Låter underbart. Träna efter skolan sen hem och plugga.............. jag har inget liv, okej?
fan va tråkigt inlägg... yeahyeah
vi hörs i morgon, skulle ju bara uppdatera
puss
uppsalaaaaa! <3

Kommentarer
Postat av: evelina

ofta du blir kissnödig av te :O

2010-05-05 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0