mitt tredje hem: Undersvik...

... för mitt andra hem är ju hos Sara :D
hur som helst: Undersvik var bäst. (som vanligt)
Kanske inte nämnde det förut men jag åkte ju till undersvik i torsdags, kom hem tidigare idag. Har haft den absolut bästa helgen på länge. Det sista jag ville var att åka hem idag :( Men nu är jag hemma i alla fall.. Så sjukt synd att tiden går som raketer när man har kul.
Några bilder kommer nu, fler kommer sen:
andakt
Anas bilder:
mina älsklingar: hanna, lisa och thyra :)
långfredagsvandring, eller vad det nu kallades :)
Nått som konfirmanderna drog ihop
boysss
babes!
som sagt, fler bilder kommer...
de där kanske inte var så intressanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0