nattlista

Min senaste kyss: var med Peter för sisådär 10 timmar sen
Jag pratar: oavbrutet
Jag tycker om: att sjunga... eller nej, jag älskar det.
Jag avskyr när folk: snackar skit om andra
Min bästa vän är: fantastiskt, bäst och helt underbar
Min första vän heter: Matilda Allansson sen augusti 1993 <3
Kärlek är: just nu: underbart :)
När jag borstar tänderna: går jag alltid runt
När jag lagar mat: så blir det alltid gott ;o
Jag tänder på: en fin personlighet och djupa ögon
Det sexigaste yrket är: musiker(?) ;o
Det är charmigt när: en kille tar tag i ens hand när man går
Jag är rädd för: småkryp och mörker
Den värsta känslan är: ångest, att bli lurad, sårad och generad
Den bästa känslan är: stolthet
Jag är bäst på: att sjunga
Jag är sämst på: att rita! haha
Om jag va ett djur skulle jag vara: en koala, seg som fan
Jag kommer alltid att vara: envis! hehehe
Det finaste som finns är: äkta vänskap
I sommar: ska jag på arvikafestivalen, till barcelona & undersvik :)
Sist jag grät var: idag
Jag kan: bli extremt nojig över småsaker...
Jag kan inte: ljuga
När jag vill tänka: ligger jag i min säng och lyssnar på Coldplay
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: så jävla repig... jävla iphone
När jag vaknar på morgonen: kollar jag på mobilen på dirren
Innan jag går och lägger mig: läser jag :)
Just nu tänker jag på att: jag hatar att sakna någon
Bebisar är: helt jävla underbara! :D
Idag har jag: åkt hem från undersvik :'(
Ikväll ska jag: hmm.. i natt ska jag sova!
I morgon kommer jag: vara med Louise!!
Jag vill verkligen: kunna lita på folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0