nile cityyyyy

Åh god morgon god morgon, nile city 105,6 här!
Morgonen är ganska småkall och fötterna dom fryser... Jag är full av yoghurt och macka och är ganska nöjd so far. Försöker få brorsorna att komma ihåg att vi ska till vår käre far 16.30 idag FÖR ATT FIRA MIN FÖDELSEDAG. Fast det kanske jag redan sagt? hihihihih
Min älskade, verkligen mest underbara farbror kommer också! Och möjligtvis min sköna faster. Hoppas så innerligt på att båda kan komma, har inte träffat dom på evigheter. Min farbror är pappas lillebror, han är typ 20-någonting och är så himla cool. Jag har avgudad honom sen jag var liten! Ska se till att ta några bilder så får ni se hur cool han är också :D hah
Nu måste jag kila upp och lägga mig i sängen
fryser ju ihjäl annars!
vi hörs senare tror jag allt :D puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0