sjuklingen

jag är sjuk.. hemma, liggandes och typ, hostar och snyter mig och... är tyst. Så fort jag börjar sjunga så säger jag "håll käften förfan" till mig själv... sen börjar jag igen, efter några sekunder. Det suger att inte få sjunga :(
Nu har i alla fall sett en film. "Imagine me & you". Den var jättemysig, typisk romantisk film. Jag behövde det, haha. Jag ska faktiskt pallra mig iväg till skolan sen och skriva ett hemsk omprov i matte. Känner mig rejält duktig om jag får säga det. Kan ju låta bli också, och skriva det senare... ja, så blir det nog. Jag ska träffa Lina faktiskt. Ska ge henne lite pengar som jag är skyldig henne, så ska vi ta en fika och prata..
Nu ska jag äta lunch.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0