Zlatan camp!

Internet funkar inte hemma! Har inte gjort det på hela veckan och det är därför jag inte har bloggat. Sorrrrryy!
Zlatan camp var helt sjukt galet underbart. Alltså, jag hade så kul, ännu roligare än Zlatan camp i början av sommaren. Ungarna (tjejer födda 01-02) som jag tränade var också helt magnifika. Har dessutom fixat jobb nu också, fotbollsskola varje söndag 5-6. Alltså, jobb som tränare. Asnice!
Ville verkligen inte att igår skulle vara sista dagen, kan vi inte ha det i två veckor liksom? I alla fall i en vecka! Fyra dagar är för lite :(
Jag, Malin och två hjälptränare :)

Tränarna spelade match sista dagen. Askul! :D
Lisa i bakgrunden = min hjälptränare och Malins lillasyster! <3

Hannes gjorde mål i tränarmatchen.

Jag och älskade Malin. Ser ju sjukt blek ut :(

När alla barnen hade gått hem sista dagen (igår) så hade tränarna vattenkrig
Gissa vem som ligger där.... jo: jag!

Mattias gick på Billy!


Fler bilder kommer så fort Malin lagt upp dom på facebook!
Massa kärlek till er alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0