4/2 -10

Hej på er! Kom till skolan för typ 5-10 minuter sen! Älskar torsdagar, älskar sovmornar! Dock slutar jag liksom 2 timmar senare än de som börjar tidigt -.- Men jag tycker det är skönare att få sova ut en dag i veckan!

I och med att min kavaj blev snodd igår, så tog fina Sanna med sig sin till skolan så jag har hennes nu! Hon är ju typ bäst? JA!

Idag har jag naturkunskap, lunch, klassensemble, gehörs och musiklära och sen matte. Efter skolan ska jag och Sara åka till Kungens kurva och lämna våra cv'n för sommarjobb till typ Ikea, Ica kvantum, City gross osv. Tror faktiskt det kommer gå riktigt bra för mig för mitt cv är skitbra och där borta jobbar bara massa utlänningar, vilket är bra för mig som är svensk. Tragiskt men sant.

Nu måste jag gå! hej på er

ÅÅÅH btw: "Axelalm", vem är du? Jag känner mig jättedum som frågar men jag har ju inte en aning faktiskt! ;o (sluta inte läsa min blogg för det här, haha!) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0