engliiiish

Hej på eeeer! Jag är i skolan och har engelska. Vi har precis haft lärarprocess, och idag pratade vi om låtar, analyserade lite (dvs vilka instrument, vilken form har låten, hur är den mixad osv) och så visade några hur dom värmer upp med deras egna instrument. Riktigt kul :D Jag valde låten "I wish I know how it would feel to be free" av Nina Simone som är en av mina favoritartister. Grym sångerska.

Nu har vi i alla fall som sagt engelska.  Vi gör en nyhetssändning. I min grupp är vi fyra pers och det går superbra. Är bara med männikor jag funkar bra ihop med :) Toppeeeen!

Ikväll ska jag hem till pappa! Ska träffa Eva som jag nämnde för typ 1-2 veckor sen, hon som pappa känt sen de gick gymnasiet. Idag ska jag även få träffa hennes man Jens och deras barn som jag inte träffat sen början av 2000 så jag är svinglad! Saknar dom så mycket :D

Nu måste jag jobba för Guds skull! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0