FYFAN

HEEEEEEEEEEEIII!
Jag är hemma hooooooooos, yeah you know who: Sarurt!
Vi har typ suttit och tagit massa cambilder och skojat till det lite hit och dit... Vi blev faktiskt riktigt fula, så bra gjort av oss. (Okej, sara blev snygg, som alltid, så jag snackar för mig själv)

I morgon börjar hon ÅTTA, och jag börjar halv nio och måste åka betydligt senare än henne. Känns ünderbarth. Fasiken vad jag känner att jag inte pallar skolan.... Vill ha ett efterlängtat lov, NU! Ska dock till Dalarna dååå, hej mormuuur, men det blir mysigt. Någon som vet om Monki finns i Kupolen, shoppingcentret i Borlänge? Skulle bli så lycklig, ihi.

Nu dör sara av uttråkenhet... ööööh, fin sverige.
pyss



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, hittade din blogg randomly, men du verkar så söt och jag blir så glad av att läsa den :) Det var allt! :D

2010-02-17 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0