i'm back

Till Emma, Tack för det du skrev! Blev jätteglad. Hoppas du fortsätter läsa (även om jag varit superdålig på att uppdatera de senaste dagarna)

Alltså verkligen FÖRLÅT. Jag har helt enkelt ingen lust att sitta vid datorn längre(?) Och varje gång jag bloggar är jag i skolan så det kommer inga roliga bilder eller något sånt, förlåååååt!!

En sak jag vill ta upp som dom pratade om på Vakna i morse är att Starbucks äntligen kommit till Sverige. Problemet är DOCK att den ligger på Arlanda, INNANFÖR incheckningen. Hallååååå??? Varför gör dom så för? Alltså kan man bara dricka deras goda kaffe (ja, jag har druckit det så jag hittar inte på) om man ska resa utomlands?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0